Wzorce zachowań czy informacje demograficzne – to tylko mały wycinek danych, które możesz zyskać i połączyć ze sobą dla lepszego zrozumienia rynku. Dzięki możliwościom analitycznym FME jest w stanie zebrać informacje przekazywane np. w anonimowych ankietach, w których jedynym parametrem jest np. kod pocztowy. Dowiedz się, jak FME może wesprzeć Twój biznes w tym zakresie.
Zintegruj systemy i platformy internetowe
Dane są wszędzie! Znajdziesz je nie tylko w punkcie sprzedaży czy systemie planowania, ale po prostu w Internecie. Dzięki niestandardowym transformerom FME, które łączą się bezpośrednio z interfejsami API, możesz np. łatwo pobierać dane z platform mediów społecznościowych.
Wiarygodne statystyki
Niezależnie od tego, czy Twoja firma zajmuje się handlem detalicznym, gastronomią, ubezpieczeniami czy nieruchomościami, dane mogą pomóc lepiej zrozumieć rynek. Dzięki nim wiesz, kiedy i jak wprowadzać zmiany, jak zidentyfikować wąskie gardła, zaplanować kampanie e-mailowe i odpowiednio interpretować zachowania klientów.
Zbierz informacje o lokalizacji
Skąd czerpiesz informacje, gdzie warto założyć następną restaurację lub sklep? Korzystaj z danych przestrzennych zintegrowanych z informacjami z lokalnego spisu ludności i innymi zmiennymi, aby zrozumieć, gdzie Twoja firma zyskuje większe szanse sukcesu rynkowego.